Đakovački man

21.04.2006., petak

Konacno

Konacno juce sam si kupio novi mobitel ali platio sam ga masno,no šta je tuje...Joj ovo su mi najgori praznici...Moja dva frenda su ošla u Austiju i vraćaju se danas naveće oko pola dva ali da bi stvar još bila gora moj najbolji frend je upravo prije nekih petnajstak minuta ošao u Rovinj...I tako da nam se ovih praznika ekipa totalno raspala....No do će valda i boljio praznici...thumbupEvo ovih dana umirem od dosade kompjuter ni se neda igrat jel nema ništa pametno,van navece nemam ici s kim kad su se svi razbjezali televiziju tak tak gledam neznam ni ja sam kako ja prezivljavam te dane...Danas sam poceo polako poet uciti jel je škola za dva dana ko bi to reko i onda se sve vraća na staro testovi šalabakteri i mnogo toga više mi se neda ni na brajati muka mi j od te škole ufblabla

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.