Đakovački man

27.04.2006., četvrtak

Evo me!!!

Evo ja se sjetio napisati novi post nakon nekoliko dana (par tjedana)....Joj sav sam sretan danas su nam u školi skraćeni sati i ako još uspijemo nagovoriti rasku da nas pusti sa zadnjega sata doso bi kuci oko pet ed skoro zaboravih sati su nam skraćeni deset petnajst minuta neznam ni ja više...Ali što je najbolje od svega sutra nemamo nastave ućitelji idu u Italiju....Joj danas ću nasrat staroj da sam ućio sve živo dok ona bude u gradu jer mi se neda ućiti a kom se uopće da...Glupa biologija danas pišemo test samo mi muški kao što je ova nastavnica rekla "kao da smo se mi derali" ma kuja teška...Danas nam pregledava rad iz likovnog na temu uskrs tak nešt ja još nisam ni poćeo crtat a pošto mi se neda....Evo tu se sad svađam sa burazom cujemo se još bbbbbyyyyyy.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.